Jak zwrócić aplikację lub grę z App Store?

Kupiłeś program z iTunes, który chcesz jednak zwrócić? Chcesz nabyć grę, ale nie wiesz czy przypadnie Ci do gustu? A może dokonałeś impulsywnego zakupu i chciałbyś cofnąć swoją decyzję?

Jest na to rozwiązanie!

Użytkownicy iUrządzeń w Europie mogą od teraz zwracać dokonane zakupy w AppStore, a wydane pieniądze w ciągu kilku dni powrócą na ich konta bankowe. Na zmianę decyzji mamy aż 14 dni, więc całkiem sporo czasu do namysłu. Jednak przestrzegamy przed próbami naciągania, gdyż kupując np. grę i przechodząc wszystkie levele w kilka godzin a następnie chcąc ją zwrócić, może nas zaskoczyć odmowa ze strony Apple.

Jak dokonać zwrotu? Bardzo prosto, otóż należy uruchomić program iTunes, kliknąć swoją nazwę użytkownika, a następnie wybrać opcję Informacje o koncie, po czym wystarczy zalogować się na swoje konto iTunes:

  •  Odszukujemy tam pozycję Historia zakupów i klikamy Wszystkie
  • Wśród zakupionych programów odszukujemy ten, który chcemy zwrócić i klikamy pod listą wszystkich aplikacji Zgłoś problem
  • Taką samą opcję wybieramy przy wybranej aplikacji (lub grze). System teraz przenosi nas na stronę www.
  • Po zalogowaniu się na do naszego konta iTunes wyszukujemy felerny program i tu również klikamy opcję Zgłoś problem
  • Z listy rozwijalnej wybieramy Chcę anulować ten zakup.
I tyle, teraz pozostaje tylko czekać na pozytywną weryfikację Apple i pieniążki na koncie.

Można też iść na skróty, udając się od razu pod ten link: Zgłoś problem i logując się na swoje konto danymi Apple ID. Miłego zwracania :-)

Zobacz też: 20 sposobów na wydłużenie czasu pracy iPhone'a »

0 komentarze:

Prześlij komentarz

+